در حال خواندن
چهار عضو هیات مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین تغییر کردند
1

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین (مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات) چهار عضو هیات مدیره‎ این شرکت با تصمیم سهامداران حقوقی تغییر کردند.
نود آی سی تی – صابر فیضی با بیان این مطلب گفت: بر اساس تصمیم صاحبان سهام شرکت توسعه اعتماد مبین چهار عضو هیات مدیره این شرکت تغییر کردند.
وی در خصوص این تغییرات افزود: این موضوع کاملا طبیعی است و شرکت های سهامی خاص می توانند هر تصمیمی در خصوص تغییر نفرات خود بگیرند.
فیضی گفت: براساس تصمیمات گرفته شده رفیعی جایگزین پسندیده، دکتر جوهری جایگزین سید مصطفی سیدهاشمی، دکتر غضنفری جایگزین مسعود مهردادی و بنده نیز با حفظ سمت مدیرعاملی به عنوان عضو هیات مدیره جایگزین مهندس پوررنجبر شدم.
وی درباره اینکه آیا احتمال تغییر در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت های زیر مجموعه وجود دارد، افزود: هیچ صحبتی از تغییر در سایر مجموعه ها در بین نیست.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۰۹ در ۱۱:۰۵

    علی مبینی دهکردی جایگزین محمد روح الهی نماینده سهام عدالت در هیات مدیره مخابرات ایران می شود

ارسال یک نظر