در حال خواندن
چهار رویکرد واعظی برای وزارت ارتباطات
0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معارفه خود با اشاره به چهار رویکردی که برای شروع کار خود در این وزارت مد نظر قرار داده است، گفت: دولت تدبیر و امید همه امیدش به مردم است و بر این اساس مشارکت مردمی را اصل قرار می‌دهیم.
نود آی سی تی – مراسم تودیع و معارفه وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه در این وزارتخانه برگزار شد و محمود واعظی به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی کوتاه به ارایه چهار اصل کاری در حوزه فعالیت خود پرداخت.
وی با بیان اینکه وزیر یک نفر است و باید یک مجموعه عظیم کار کنند تا وزیر موفق شود، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاران با معرفتی دارد که با توجه به اینکه ۲۶ سال دور از این وزارتخانه بوده ام اما همیشه از لطف و عنایت این همکاران بهره می بردم و ارتباط ما همچنان ادامه دارد.
واعظی با اشاره به اهمیت شرکت پست به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات بیان کرد: برای توسعه و تحقق اهداف این مجموعه با توجه به کارکنان امین، صادق و دلسوز این مجموعه امید بسته ایم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح رویکردهای اصلی خود گفت: تبعیت از رهبری نخستین اصل در این وزارتخانه خواهد بود چرا که هدایتی که ایشان به این حوزه داشته اند و همواره در ۱۰ سال گذشته به نوعی عنایت ویژه ای به این بخش نشان داده اند پشتوانه ما است. در این راستا فرمان تشکیل شورای عالی فضای مجازی نشان از عنایت ویژه رهبری به حوزه ارتباطات و فضای مجازی دارد.
واعظی دومین رویکرد خود را تعامل دوطرفه با مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و بیان کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم بر کارهای ما نظارت داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت تدبیر و امید همه امیدش به مردم است، سومین رویکرد این وزارتخانه را تاکید بر مشارکت مردمی عنوان کرد و گفت: حمایت مردم را همواره پشت سر خود قرار می دهیم و به طور جد اعتقاد داریم که زمانی موفق خواهیم شد که بخش خصوصی در این زمینه فعالیت پررنگی داشته باشد و ما به هیچ وجه دنبال تصدی گری نیستیم.
به گفته وی تحقق زنجیره صنعت، تحقیق، بازرگانی و صادرات توسط بخش خصوصی شکوفا خواهد شد و در این راستا می‌توانیم جلوی واردات را به کشور گرفته و به خودکفایی برسیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمین اصل فعالیت کاری خود را تعامل با رسانه عنوان کرد و گفت: به تعامل با رسانه اعتقاد دارم و در این زمینه شفافیت اطلاع رسانی را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر