در حال خواندن
چطور ویدیو در اینستاگرام آپلود کنیم؟
5

نسخه جدید اینستاگرام (۴٫۱) قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدیو را در خود فعال کرده است اما سوال اساسی این است که چطور در اینستاگرام ویدیو ذخیره و آپلود کنیم؟ این پست به این سوال پاسخ می‌دهد.
محدودیت زمانی اشتراک ویدیو در اینستاگرام ۱۵ ثانیه است و در کنار آن، ۱۳ فیلتر رنگی مختلف نیز تهیه شده است تا جهانی بهتر برای نمایش ویدیوهای کاربران همانند عکس‌ها فراهم کند. بدون توضیحات بیشتر شروع کنیم!برای شروع بهتر است دکمه Camera را در اینستاگرام کلیک کنید و دکمه ویدیو مانند شکل زیر را کلیک کنید.سپس دکمه رکورد را بزنید تا ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای ضبط کنید.هنگامی که ۱۵ ثانیه شما ضبط شد دکمه Stop را بزنید. البته نگران نباشید اگر بیشتر ضبط کردید می‌توانید حذف یا جابه‌جا کنید.بعد از این مرحله شما می‌توانید یکی از ۱۳ فیلتری که اینستاگرام برای ویدیوها قرار داده تا زیباتر شوند انتخاب کنید یا نکنید!مرحله بعد انتخاب کاور برای ویدیویتان است. به عبارتی عکسی که برای کاربران نمایش داده می‌شود.و آخرین مرحله نیز به اشتراک‌گذاری ویدیویتان است. کافی است تنظیمات دلخواهتان را مانند عکس انتخاب کنید. و حال مشاهده کنید! کافی است کاربری روی آن کلیک کند تا اجرا شود.ویدیوهای اینستاگرام از داخل اپلیکیشن‌های اندروید، آی‌اواس در دستگاه‌های همراه و همچنین نسخه وب (مرورگر) آن قابل مشاهده هستند! بنابراین نمی‌توان از طریق اینستاگرام وب یا عبارتی کامپیوتر عکس یا ویدیو آپلود کرد!شما هم‌اکنون می‌‎توانید نسخه آی‌اواس و اندروید (در کافه‌بازار) اینستاگرام جید را دانلود کنید، البته امکان آپلود ویدیویی آن تنها به روی اندرویدهای نسخه ۴ به بالا کار می‌کند.جهت آموزش ویدیویی درباره آپلود ویدیو در اینستاگرام این ویدیو را ببنید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اینستاگرام اینجا را مطالعه کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۱۵ در ۱۰:۱۵

    توی کامپیوتر چه جوری میشه اینکارو کرد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۲۵ در ۰۷:۴۸

    سلام من هرکاری میکنم واسه فیلم گذاشتن فیلد میشه حتی با اینکه فیلم زیر ۱۵ ثانیه مشکل از کجاست؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۵-۰۲ در ۰۱:۱۵

    سلام، من فیلم رو آپلود میکنم، بعد از طی کردن مراحل وقتی share رو میزنم همون لحظه از اینسا بیرون میاد. علتش چی میتونه باشه؟ حتی فیلم ١۵ ثانیه هم آپلود میکنم اما باز میپره بیرون.ممنون میشم پاسخ بدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۸-۱۰ در ۰۱:۵۲

    سلام من هر وقت به اینیستا ویدیو میذارم صدا رو بم میکنه چرا

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۱-۰۹ در ۱۱:۴۷

    زحمت کشیدی با ای اموزشت اینو خو همه بلدن. اگه راس میگی بگو چطور از گالری ویدیو اپلود کنیم؟

ارسال یک نظر