در حال خواندن
چشم بادامی کم اشتهای بازار خودرو
0

هفته نامه خودروامروز در جدیدترین شماره خود به بررسی و مقایسه مصرف سوخت سدان های متوسط خانوادگی در بازار ایران پرداخته است.
تیم خودروامروز در بررسی جدیدشان خودروهای تویوتا کمری؛ کیا اپتیما؛ سوزوکی کیزاشی؛ هوندا آکورد و نیسان تیانا را به عنوان  به صرفه ترین خودروهای سدان متوسط خانوادگی در حیطه قیمتی ۱۵۰ میلیون تومان را در مصرف سوخت به عنوان به صرفه ترین انتخاب ها معرفی کردند .
مطلب ” ۱۰ نکته خواندنی در مورد بی ام و i8 ” به بررسی جدیدترین خودرو این شرکت پرداخته و این خودرو را به عنوان اقتصادی ترین و پاک ترین محصول خودروساز آلمانی معرفی کرده است .
طبق روال هفته های قبل خودرو امروزی ها به بازار قیمت خودرو نیز سر زده و جدولی از آخرین قیمت ها را در صفحه ۴ این هفته نامه منتشر کرده اند .
درکنار خبرهای خواندنی ” داستان خودروهای مسابقه ای نارنجی و آبی چیست” و “بررسی و مقایسه رنجروور سوپرشارژ در برابر مرسدس بنز GL63” خبر جذاب دنیای موتورسیکت ها هم با عنوان “باجاج دیسکاور؛ پیشنهاد ویژه به ۱۲۵ سواران ایرانی” برای علاقمندان این حیطه منتشر شده است .
سانگ یانگ کوراندو با چهره جدید به جنگ اسپورتیج و توسان می رود نیز با عنوان “خشم کوراندو … ” نسل سوم خودرو کوراندو را معرفی کرده است .
و در آخر جذابترین موضوع هفته اختصاص یافته است به ” آزمایش فنی یکی از عجیب ترین شاسی بلندهای جهان در تبریز” .

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر