در حال خواندن
چرا مدیران ایرانسل از حضور خبرنگاران منتقد در نشست خبری می‌ترسند؟!
2

عبدالله افتاده
نشست خبری ایرانسل امروز در حالی برگزار می شود که از دو سال پیش مدیران این اپراتور به جای پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران منتقد نه تنها پاسخی به سوالات آنها در طول سال نمی دهند، بلکه با دعوت نکردن از خبرنگاران منتقد برای حضور در نشست خبری گویا به دلیل ترس و نداشتن پاسخ قانع کننده از حضور این دسته از خبرنگاران ممانعت به عمل می‌آورند. البته این نکته نیز اشاره شود که وبلاگ‌ها نیز جزو رسانه ها از نظر مدیران ایرانسل دیده می شوند اما رسانه های رسمی خیر.
متاسفانه ناپختگی مدیر جوان روابط عمومی ایرانسل و تایید از سوی مدیرعامل با تجربه این اپراتور باعث شده تا خبرنگاران منتقد به عملکرد این اپراتور، که موجبات اشاعه فساد اخلاقی و مشکلات خانوادگی را در پی عملکرد نامناسب و توزیع گسترده سراسری سیم کارت‌های بی نام و نشان در کشور شده است، فرصت رو در رو شدن را از خبرنگاران با دعوت نشدن آنها به نشست خبری گرفته شده است.
این در حالی است که ایرانسل تنها سالی یک بار اقدام به برگزاری نشست خبری می کند و این رویه نیز مورد انتقاد تمامی رسانه ها است.
اینکه این اپراتور چگونه به خود اجازه می دهد که در دعوت از خبرنگاران به صورت گلچین عمل کند جای سوال دارد و جالب تر اینکه علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل این اپراتور نیز در مواجه با این سوال که چرا از خبرنگاران منتقد دعوت نمی کنید؟ در عین اطلاع کامل از جزییات این تصمیم، درباره این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.
جناب دزفولی اگر شما اپراتور پاسخگویی هستید و خود را یکی از مدیران متدین جمهوری اسلامی ایران می دانید باید به عرض برسانم که در چند سال گذشته اگر شما پاسخی برای اظهارات خبرنگاران منتقد داشتید قطعا سکوت را پیشه نمی کردید و عدم پاسخگویی شما به انتقادات طرح شده یعنی تایید آنها.
در هر حال جناب دزفولی اگر شما در سال های گذشته از دعوت نشدن خبرنگاران منتقد مطلع نبودید به اطلاع می رسانم که امسال نیز دوباره این رویه تکرار شده است. البته اصرار ما نیز برای حضور در این نشست دریافت پاسخ سوالاتی است که گویا شما دوست ندارید حتی آنها پرسیده شود چه برسد که به آنها پاسخ دهید.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۳۰ در ۰۱:۲۲

    مگه خودت چند سالته که به دیگران میگی جوون؟پدر بزرگ شما بزرگی کنین گذشت کنین! شما که طرفدار همراه اولی چیکار داری با ایرانسل !

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۲۱ در ۱۲:۱۸

    آقای مدیر میدونی مشکل چیه این آقای دزفولی به همشهری های ما هرکدوم یه گوشی ایفون هدیه داده و براش وبسایت های مختلف و چت روم هاشو این …. میگردونن و همه جوره داره ساپورتشون میکنه این دوست عزیزمون رو هم من کاملن میشناسم ایشون خانم صیاد هستن از رشوه بگیره ها و ادم فروش های انزلی که با دزفولی همکاری میکنه و بابک زنجانی

ارسال یک نظر