در حال خواندن
پیشنهاد مدیرعامل زیرساخت به اپراتور سوم
0

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتور سوم تلفن همراه پیشنهاد داده‌ایم که شبکه خود را بر روی شبکه IP/MPLS زیر ساخت فعال کند.
نود آی سی تی – محمود خسروی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به اینکه لینک‌های ارتباطی اپراتورسوم تلفن همراه  در سراسر کشور وجود دارد، اعلام کرد: زیرساخت تقاضای آنها را در این زمینه دریافت کرده و درحال بررسی بر روی آنها هستیم.
وی با بیان اینکه در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: شبکه اپراتور سوم مجهز به تکنولوژی جدید است و زیرساخت نیز شبکه  IP/MPLS را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه زیرساخت به اپراتور سوم پیشنهاد داده که بر روی این شبکه سرویس دهی داشته باشد، گفت: در شرایط حاضر این امکان برای آنها فراهم است.
خسروی گفت: این شبکه از قابلیت و اطمینان بالایی برخوردار است و بر اساس آخرین تکنولوژی طراحی شده است.
گفتنی است شبکه IP/MPLS می‌تواند پهنای باند اینترنت را افزایش دهد و زیرساخت‌های موجود دیتا را تقویت کند.
این شبکه چند بخش Super lore، Core و Edge دارد و درداخل کشور به دو مرحله بین استانی و داخل شهری تقسیم می‌شود زیر ساخت دربخش بین استان‌هاد برای افزایش ظرفیت از STMها استفاده کند.
 درهمین حال رشد فناوری و احساس نیاز به امکان تبادل اطلاعات از طریق خطوط ارتباطی موبایل باعث شده تا سرویس دهندگان و سازندگان تجهیزات در دنیا به سیستم‌های نسل سوم شبکه‌های ارتباطی موبایل روی آورند که شبکه IP/MPLS می‌تواند درراستای پیاده سازی شبکه نسل سوم تلفن همرا

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر