در حال خواندن
پژوهشکده سیاست و مدیریت اطلاعات ایجاد می‌شود
0

با امضای توافق‌نامه بین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشکده سیاست و مدیریت اطلاعات ایجاد می‌شود.
فناوران- هدف از تشکیل پژوهشکده سیاست و مدیریت اطلاعات در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های فی‌مابین برای دستیابی به اهداف مشخص است.اجرای پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی کاربردی و پژوهشی مورد نیاز با بهره‌مندی از توانمندی اعضای هیات علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان و شرکت‌های دانش بنیان منسوب به پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ارایه مشاوره علمی تحقیقاتی و اجرایی به پژوهشگاه ارتباطات، حمایت پژوهشگاه ارتباطات از پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از جمله اهداف ایجاد این پژوهشگاه است. همکاری مشترک و استفاده از مشاوره اعضای هیات علمی، دانشجویان، دانش آموختگان و شرکت‌های دانش‌بنیان منسوب به پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در راستای ایده‌پردازی و آینده‌پژوهی در زمینه‌های مورد نیاز پژوهشگاه ارتباط، برنامه‌ریزی برای جذب کارشناسان و متخصصان پژوهشگاه ارتباطات در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مطابق قوانین و مقررات کشوری، تدوین دوره‌های آموزشی و پژوهشی خاص مورد نیاز پژوهشگاه ارتباطات و برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌های مشترک ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مورد نیاز از دیگر اهداف ذکر شده این توافق‌نامه است. بر اساس این توافق‌نامه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک در زمینه‌های مورد نیاز پژوهشگاه ارتباطات، توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز متناسب با اهداف پژوهشگاه ارتباطات و ایجاد زمینه‌های لازم برای تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و نیمه صنعتی از جمله اهداف مورد نظر ایجاد این پژوهشگاه به شمار می‌رود.این توافق‌نامه بین دکتر سیدامید فاطمی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر مرتضی براری، قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین‌الملل و رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر