در حال خواندن
پشت پرده کنار گذاشتن جباری از سپاهان به دستور کرانچار
0

مجتبی جباری به دلیل رفتار نامناسب بعد از دیدار سپاهان و فجر سپاسی از فهرست زرد پوشان کنار گذاشته شد.
به گزارش نامه، دردقیقه ۸۰ دیدار سپاهان و فجر و هنگامی که جباری تعویض شد این بازیکن در مقابل یکی از مربیان سپاهان رفتار مناسبی نشان نداد و حتی متلک ها و اعتراضاتش تا رختکن هم ادامه داشت که این موضوع باعث ناراحتی کرانچار شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که جباری در تمرین ریکاوری بعد از دیدار با فجر با چند لیدر سپاهان درگیری لفظی پیدا کرد که اگر وساطت مسئولان نبود درگیری فیزیکی هم می شد.
ظاهرا لیدرهای سپاهان در غیاب نویدکیا جباری را جایگزین بازیکن محبوب خود می دانند و از همین رو حالا او را پاسخگوی شکست‌های تیم خود می بینند به همین دلیل خیلی زود به شماره ۸ تیمشان واکنش نشان دادند.
از طرفی کرانچار هم اجازه تمرین به جباری نداد تا این بازیکن موقتا به تهران بازگردد و در انتظار جریمه سنگین مالی باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر