در حال خواندن
پروژه بومی “توانا” ظرفیت شبکه را ۶۰۰ گیگ می افزاید
0

معاون طرح و توسعه فناوری های نوین شرکت زیرساخت گفت: پروژه توانا با بکارگیری حداکثر توانمندی های تولید کنندگان داخلی در زمینه تجهیزات فنی و مدیریت شبکه یکپارچه در بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا می شود.

نود فناوری –  مسعود رضا سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه ۸۹ نقطه را در ۱۲ استان نیمه شرقی و مرکزی کشور، پوشش می دهد.وی با اشاره به افزایش ظرفیت های ارتباطی پروژه توانا خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش بیش از ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه معادل حدود ۲۶۰ هزار E1، مدیریت شبکه به صورت یکپارچه سرویس را به صورت END TO END (ابتدا تا انتها) ارایه می دهد.معاون طرح و توسعه فناوری های نوین شرکت زیرساخت افزود: با اجرای این پروژه حرکت به سمت اهداف اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدکنندگان داخلی و ایجاد دانش بومی و بهره مندی از نخبگان این صنعت آغاز شده است و امیدواریم در آینده نزدیک به ظرفیت های بالاتری در شبکه ارتباطی کشور دست یابیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر