در حال خواندن
پرسرعت‌ترین فتوکپی چند کاره شارپ در راه بازار ایران
0

فتوکپی / چاپگر / اسکنر مدل MX-M1204 با ویژگی و سرعت منحصربفرد ۱۲۰ کپی/چاپ/اسکن در دقیقه به زودی وارد بازار خواهد شد. قابلیت اطمینان فوق العاده و استفاده آسان از دستگاه، آن را بسیار مناسب برای انجام چاپ حرفه‌ای و استفاده در دفاتر اداری پرکار کرده است.
نود آی سی تی – فتوکپی چندکاره جدید شارپ با وضوح تصویر   dpi 1200×1200   دارای قابلیت‌های استاندارد دیگری همچون تغذیه کننده دوپلکس ۲۵۰ صفحه‌ای می‌باشد. این فتوکپی برای مصارف حرفه‌ای همچون تهیه کاتالوگ، چاپ ملزومات بازاریابی، کتاب‌های راهنما و چاپ کاغذهای سنگین از جمله جلد کتاب‌ها بسیار مناسب است. مواد مصرفی ارزان و فراوان از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌باشد.
هم اکنون مادیران به عنوان نماینده انحصاری فتوکپی‌های شارپ در ایران مدل ۷۵ کپی/چاپ در دقیقه را در سبد فروش خود دارد که در آینده نزدیک اقدام به واردات و توزیع مدل ۱۲۰ کپی/چاپ در دقیقه هم خواهد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر