در حال خواندن
پارس مایکروتل عرضه گوشی‌های «هوآوی» را آغاز کرد
4

شرکت چینی هوآوی دیروز (یکشنبه) در مراسمی شرکت پارس‌مایکروتل را به عنوان نماینده رسمی عرضه گوشی‌ها و تبلت‌های خود در ایران، معرفی کرد.
نود آی سی تی- در مراسم شرکت هوآوی که دیروز در مرکز همایش‌های رایزن تشکیل شد، رضا آقایی‌نیا، مدیر فروش شرکت هوآوی با بیان اینکه همکاری هوآوی و پارس مایکروتل از بهار امسال‌ آغاز شده است، گفت: در میان شرکت‌های مورد بررسی، مایکروتل بهترین گزینه‌ای بود که هوآوی برای ورود به بازار ایران انتخاب کرده است.
وی افزود: استراتژی هوآوی از ساخت گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمت به سوی تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفته در حال گذار است و اگرچه ممکن است مقدار تولید گوشی‌های هوآوی کاهش پیدا کند، اما این شرکت درصدد است که کیفیت محصولات خود را بالا ببرد.
آقایی‌نیا با بیان اینکه هوآوی کار خود را در بازار ایران با عرضه ۱۰ مدل گوشی آغاز می‌کند، افزود: این شرکت چینی با پنج کشور هند، ژاپن، چین، آمریکا و انگلیس همکاری می‌کند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند.
وی گفت: کشور هند تامین کننده نرم‌افزار برای هوآوی است، ژاپن اجزا و قطعات گوشی‌های هوآوی را می‌سازد، چین در بخش سخت‌افزاری، آمریکا تراشه و سیستم‌عامل و انگلیس به لحاظ طراحی با هوآوی همکاری می‌کنند.وی افزود: هوآوی در بخش گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آندرویید جایگاه چهارم را در سطح جهان در اختیار دارد و قصد دارد تا سال ۲۰۱۵ عنوان برترین را در دنیا به خود اختصاص دهد.
وی اعلام کرد: تحقق این امر در مدت زمان کوتاهی امکان‌پذیر است، زیرا هوآوی هم‌اکنون جایگاه خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص داده و تا ماه گذشته توانسته محصولات خود را در ۱۴۰ کشور جهان عرضه کند، در بازار چین و ژاپن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در خاورمیانه و همچنین کشورهای اروپایی به‌ویژه در آلمان توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.آقایی‌نیا با اشاره به ‌اینکه گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمت این شرکت همچنان در حال تولید هستند، گفت: از ۱۰ گوشی جدیدی که در مرحله اول به بازار ایران عرضه می‌شود، سه مدل ساده و در رنج قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار تومان قرار دارند.
وی در ادامه گفت: اگرچه تمرکز اصلی هوآوی روی ساخت گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آندرویید است، این شرکت در میان چهار تولیدکننده منتخب مایکروسافت قرار دارد که قرار است گوشی‌های ویندوزفون نیز بسازد، چون گمانه‌زنی‌های بسیاری وجود دارد که ویندوزفون ۸ به سرعت پیشرفت کرده و تا دو سال آینده سهم این پلات‌فورم به۲۰ درصد خواهد رسید.آقایی‌نیا همچنین گفت: شرکت هوآوی با عرضه گوشی‌های چهار هسته‌ای ارزان‌قیمت که هم انرژی و باتری کمتری مصرف می‌کنند و هم امکان شارژ تا ۸۰ درصد را در مدت ۳۰ دقیقه دارند، قصد دارد سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.
وی در پایان به تاریخچه مختصری از فعالیت هوآوی پرداخت و گفت: این شرکت چینی فعالیت خود را در سال ۱۹۸۷ میلادی در شهر شنژن چین آغاز کرد و در طول ۲۵ سال کار خود توانسته به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات تبدیل شود.
به گفته وی، شرکت هوآوی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند دارد و بخش تولید گوشی‌های تلفن‌همراه خود را در سال ۲۰۰۳ تاسیس کرد و هم‌اکنون با بیش از ۵۰۰ اپراتور در سراسر جهان همکاری می‌کند و تولیدات خود را در بیش از ۱۴۰ کشور جهان به فروش می‌رساند.
در ادامه این مراسم، پیمان وشکینی، مدیربازاریابی پارس مایکروتل به معرفی گوشی‌های هوآوی پرداخت و گفت: ۱۰ مدل گوشی هوآوی که قیمتی بین ۶۰ هزار تا یک میلیون تومان دارند شامل هفت مدل گوشی هوشمند و سه مدل گوشی ساده است.
وی گفت: گوشی‌های هوشمند هوآوی شامل دو مدل P1 و D1 است که از پردازنده‌های پرقدرت دوهسته‌ای ۵/۱ گیگاهرتزی بهره می‌برند، صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر از ۴ اینچ و دوربین ۸ مگاپیکسلی دارند و از سیستم عامل آندرویید نسخه ۴ برخوردارند.
وی افزود: پنج مدل دیگر که با نسخه ۲.۳ سیستم عامل آندرویید سازگارند، پردازنده‌های یک گیگاهرتزی، ۶۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتزی دارند و از دوربین‌ 5 مگاپیکسلی برخوردارند و در کل ویژگی‌هایی در رده متوسط دارند.
وشکینی در پایان گفت: دو مدل دیگر گوشی‌های دوسیم‌کارته این شرکت هستند و یک مدل دیگر در رده ساده‌ترین گوشی‌های این برند قرار می‌گیرد و از هفته جاری به بازار تلفن همراه کشورمان عرضه می‌شوند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۲۲ در ۱۰:۴۷

    لطفا یه لیست کامل با مشخصات کامل از گوشیهای دوسیم کارته از ارزونترین قیمت تا قیمت حدود ۴۰۰ تومن برای من بفرستید تا من بتونم از بین اونها با مقایسه با برندهای مشابه دو تا گوشی یکی ارزونترین و یکی حدود ۴۰۰ تومن خرید کنم. لطفا نمایندگیهای مجاز فروش در غرب و مرکز شهر تهران را هم اعلام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ در ۰۶:۳۰

    از اسم چینی بودنش آدم میترسه بهش اعتماد کنه..از کجا معلوم ۶ماه یا ۱سال کمتر عمر داشته باشه؟من واقعا گیج شدم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۲۱ در ۱۱:۱۷

    سلام من یه حp6 دارم خشاب سیمکارتش مشکل بهم زد نزدیک سه ماهه ن قطه ای هست ن پاسخ گویی اصلا ساپرت نداره تو ایران گارانتیش علکیه هیچ قطعه ای ازش نیست ولی اگر این موردشو فاکتور بگیری گوشی خوبیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۱۵ در ۰۴:۵۸

    سلام مدل گوشیم هواوی G525 است. برای تعویض یا تعمیر اون قسمتی که رم داخلش میره چکار کنم؟ یکماهه هیچ نوع کارت حافظه ای را گوشیم نمیشناسد.تا الان نتونستم جایی قطعه اش را پیدا کنم.

ارسال یک نظر