در حال خواندن
وقتی نماینده مجلس «IPad» را با کتاب اشتباه می‌گیرد!
1

شنیده شد که یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودروسازی، «تبلت اپل» را به عنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آن را به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند!
یکی دیگر از نمایندگان مجلس ضمن تایید این خبر، با اشاره به ضیافت افطار یک شرکت خودروساز برای نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برخی از نمایندگان در این ضیافت افطار حضور یافته و هدیه «تبلت اپل» را دریافت کردند.
وی با اشاره به نحوه بسته‌بندی این هدیه افزود: یکی از همکاران فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین دلیل آن را به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه‌اش آمده بود، داد. ایشان فردای آن روز از همکارانش شنید که هدیه مذکور «تبلت اپل» یا همان IPad بوده و قیمت آن هم بیش از سه میلیون است. وی تصریح کرد: نماینده مذکور، راننده مجلس را پیدا کرده و از او خواسته که هدیه را به وی پس دهد که راننده هم آن را بازگردانده است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۰ در ۱۰:۰۶

    بله دیگه باید به نمایندگان به یک نحوی رشوه نه ببخشید زیر میزی نه ببخشید سیبیل چرب کن اصلا نمی دانم یه چیزی بدند تا از آنها ضد مردم و حقوق مردم حمایت کنند واقعا حالم بهم خورد از این همه گناه و حرام خوری و برای خودم متأسفم و برای مردم تورا به خدا این پیام را حذف نکنید

ارسال یک نظر