در حال خواندن
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با نخست وزیر ترکیه دیدار کرد
0

محمود واعظیˈ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیأتی به آنکارا سفر کرده است، عصر رور چهارشنبه با ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
نود آی سی تی – در این دیدار که در محل اقامت نخست وزیر ترکیه برگزار شد ، ˈجودت یلمازˈ وزیر توسعه ترکیه نیز حضور داشت.این دیدار در آستانه سفر دکتر ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری کشورمان صورت گرفت.رییس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه هفته آینده در صدر هیأت بلندپایه ای به آنکارا سفر خواهد کرد و با ˈعبدالله گلˈ و ˈرجب طیب اردوغانˈ رییس جمهوری و نخست وزیر ترکیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد .در این سفر شش سند همکاری میان مقامات دو کشور به امضا خواهد رسید.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که روز سه شنبه در صدر هیأتی از نهادهای مختلف کشورمان به آنکارا سفر کرده است، عصر سه شنبه با ˈلطفی الوانˈ وزیر حمل و نقل، امور دریانوردی و ارتباطات، ˈجودت یلماز ˈ وزیر توسعه و ˈفکری ایشیکˈ وزیر علوم، صنایع و فناوری و احمد داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و در باره گسترش همکاری های دو کشور به گفت وگو پرداخت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر