در حال خواندن
وزیر ارتباطات و انقراض دایناسورها
0

آیدین سیارسریع – امروز نگاهی به مواضع مان انداختیم و دیدیم متورم شده، حدس زدیم به خاطر تاخیر در اعلام مواضع باشد. لازم دیدیم تا اوضاع مواضع وخیم‌تر نشده هرچه سریع‌تر مواضع‌مان را در قبال مسائل روز اعلام کنیم.
– من واقعا تعجب می‌کنم از وزارت ارتباطات که می‌گوید ما بدون سند و مدرک و بر اساس منابع مبهم حرف می‌زنیم. آقای وزیر ارتباطات! ای پیرمرد! ای کسی که از دوره دوم زمین شناسی (مزوزوئیک) وزیر رسوبات و جانوران بودی! سوءمدیریت شما برای همه مبرهن است. هم سن و سالان شما به یاد دارند که در همان دوره بود که بر اثر سوءتدبیر شما و دوستان‌تان فرهنگ آمریکایی به جامعه رسوخ کرد و در اثر آن جانوران مظلوم و متعهدی چون شاخ قوچی و دایناسورها منقرض شدند. آن موقع هم بهانه می‌آوردید و می‌گفتید آمریکا هنوز کشف نشده است. اما آقای وزیر! کارنامه شما برای همه روشن است. چرا می‌گویید ما از منابع مجهولنقل قول می‌کنیم؟ سایت ۰۰۰XXX-KHOSHGELA-BIAN-TOO.COM منبع مجهول است؟ همین سایت به نقل از شما نوشته بود که فیس‌بوک رفع فیلتر می‌شود. حالا می‌گویید من نگفتم. والا ما هم یک زمانی پیر بودیم، از این کارها نمی‌کردیم! الان هم که به تازگی جوان شده‌ایم و از خداوند عمری دوباره گرفته‌ایم همان روحیه پیری را حفظ کرده‌ایم و همچون دوران پیری با هرچیزی که از آن سر در نمی‌آوریم مبارزه می‌کنیم! خیلی هم خوش می‌گذرد. برگردید از این شیوه آقای وزیر.منبع : روزنامه قانون

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر