در حال خواندن
وزارت ارتباطات نیازمند یک دیپلماسی قوی است
0

حسن روحانی امروز در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل مراودات خارجی برای فعال شدن هر چه بیشتر کشور در زمینه های ICT به یک دیپلماسی قوی نیازمند است.
نود آی سی تی – رییس جمهور منتخب در معرفی وزیر پیشنهادی خود محمود واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واعظی را بیشتر به عنوان یک چهره سیاست خارجی می شناسند تا به عنوان یک چهره در حوزه ICT ، اما تحصیلاتش در همین رشته است.
وی افزود: آشنایی من با ایشان به زمانی که ایشان مدیرعامل شرکت مخابرات در زمان وزارت دکتر شهید قندی بودند بر می گردد.
رییس جمهور با بیان اینکه واعظی فعالیت زیادی در وزارت امور خارجه داشته است گفت: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات علاوه بر نیاز به داشتن تخصص در زمینه مسایل ICT، مخابرات و الکترونیک نیازمند یک فرد متخصص در حوزه سیاست خارجی هم است.
وی افزود: در حوزه ICT ارتباطات فعال خارجی هم خواهیم داشت تا بخش های مختلف را به هم وصل کنیم و بتوانیم با مراودات خارجی برای دریافت تکنولوژی و همچنین فعال شدن کشور هر چه بیشتر در زمینه های متعدد و مختلف در حوزه ICT گام برداریم.
وی ضمن تشکر از محمود واعظی که این مسوولیت را پذیرفته است بیان کرد: تایید می کنم که واعظی یکی از مدیران ارزشمند و فعال نظام بوده و مدیریت شایسته ایشان را پیش از این شاهد بوده ایم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر