در حال خواندن
وزارت ارتباطات به شرکت‌‌های دانش‌بنیان تسهیلات می‌دهد
0

به گفته قائم مقام وزیر ارتباطات، این وزارتخانه از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT دعوت می‌کند که از کمیته وام وجوه اداره شده وزارتخانه استفاده کنند تا به جای توقف پول در کمیته وام، از آن در ارتقای صنعت استفاده شود.
نود آی سی تی – مرتضی براری با بیان این مطلب گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT دعوت می‌کند تا از کمیته وام وجوه اداره شده این وزارتخانه استفاده کنند.
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فناوری و امور بین‌الملل افزود: همچنین این وزارتخانه دستگاه‌های دولتی را به انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان تشویق می‌کند تا شرکت‌های دانش‌بنیان را ترغیب کنند از وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات استفاده کنند.
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بهتر است به جای توقف پول در کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات،منابع در جهت ارتقا صنعت به کار گرفته شود.
براری گفت: در راستای استفاده از این ظرفیت با معاونت علمی ریاست‌جمهوری و جهاد دانشگاهی نیز صحبت شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر