در حال خواندن
وای‌فای کشور پرو سراسری می‌شود/لذت دانلود مجانی
0

شبکه وای‌فای سراسری و رایگان پرو در پایتختش (لیما) به میلیون‌ها کاربر ارائه می‌شود.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، وندور بی‌سیم راکوس اعلام کرده که قرارداد توسعه شبکه وای‌فای در پرو را برنده شده است و بر مبنای آن باید شبکه موجود وای‌فای در پایتخت این کشور را تقویت کند.
پیش از این، شبکه و راه‌حل‌های ارتباطی توسط یک شرکت تابعه گروپو رُمِرو در این منطقه توسعه یافته بود و شامل اماکن ورزشی نظیر استادیوم‌های فوتبال و والیبال، مرکز تجاری لیما (پایتخت پرو)، فضای باز مناطق توریستیکه شامل سه میلیون نفر می‌شود، میدان اسبدوانی و… می‌شود.
به گفته مسئولان گروپو رمرو، صدها مکان مسقف نیز تحت پوشش این شرکت و خدمات آن هستند.
پیش از این دسترسی به شبکه رایگان وای‌فای محدودیت‌های بسیاری در لیما داشته و با توجه به اینکه ظرفیت پایینی در ثبت تقاضاها داشت موجب می‌شد که توانایی دسترسی به خدمات باند پهن با ازدیاد درخواست‌ها کاهش یابد.
با توسعه شبکه وای‌فای و امکان ارائه خدمات رایگان به میلیون‌ها کاربر پرویی قطعا لذت و تجربه بی‌نظیری را برای مردم و توریست‌ها بر جای می‌گذارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر