در حال خواندن
واردات تلفن همراه امسال ۲۷ درصد رشد می‌کند
0

گمرک اعلام کرد در سال جاری ۸۴ میلیون دلار گوشی تلفن همراه وارد ایران شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.
نود آی سی تی – در ۷ ماه نخست سال جاری، واردات گوشی تلفن همراه به ارزش ۸۴ میلیون دلار به ایران انجام شده است که ارزش ریالی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
همچنین در مهرماه امسال، 14 میلیون دلار وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸.۵ درصد کاهش یافته است.
براساس این گزارش امارات متحده عربی، جمهوری کره و منطقه آزاد چابهار کشورهای مبدأ واردات گوشی تلفن همراه در هفت ماه نخست سال بوده است.
۱۹۸ تن گوشی تلفن همراه به ارزش ۴۹.۴۱۰ هزار دلار از امارات متحده عربی و ۶۱ تن به ارزش ۲۴.۲۸۶ هزار دلار از جمهوری کره و ۲۴ تن گوشی تلفن همراه به ارزش ۹.۱۴۸ هزار دلار از منطقه آزاد چابهار وارد شده است.
بر اساس این گزارش، ۴ تن گوشی تلفن همراه به ارزش ۱.۱۴۱ هزار دلار از سایر کشورها وارد شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر