در حال خواندن
واتس اپ دچار مشکلات سروری شد
0

نود فناوری-امروز صبح گزارشاتی از سوی کاربران منتشر شد که نشان می داد میلیون ها نفر نمی توانند از اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ استفاده کنند. با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد مشکلات سروری باعث بروز چنین اتفاقی شده است. در واقع ابتدا که برنامه را باز می کنید، متوجه مشکل خاصی نمی شوید.

بخش چت و مخاطبین قابل دیدن هستند اما همین که وارد یکی از چت ها می گردید، با ارور Connecting مواجه می شوید. بنابراین نمی توانید پیامی را برای کسی ارسال کنید و حتی اجرای دوباره برنامه نیز تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند. با وجود این مسئله، احتمالا مشکلات سروری از طرف خود واتس اپ بوده و تنها باید دست نگه دارید.

بد نیست بدانید قطع ارتباط با سرور بیشتر مربوط به اروپای غربی و آسیا است اما گزارشاتی مبنی بر اینکه بقیه کشورها هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند به دست رسیده. جالب اینجاست خرابی واتس اپ تنها محدود به اپلیکیشن نیست و این مشکل با نسخه وب نیز دیده می شود.

خیلی وقت بود که کاربران واتس اپ با اینگونه مشکلات مواجه نشده بودند و البته توسعه دهنده به سختی در تلاش است تا مشکلات پیش آمده را برطرف کند. اکنون باید صبر کنیم و منتظر گزارشات جدید کاربران باشیم. چون نه تنها واتس اپ واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده، بلکه اکانت توییتر آن ها برای مدت هاست که فعالیتی نمی کند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر