در حال خواندن
هوآوی موبایل Honor 9 Lite خود را با اندروید اوریو معرفی کرد
0

نود فناوری-برند آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی چینی هوآوی به حساب می آید اخیراً به صورت رسمی از موبایل Honor 9 Lite رونمایی کرده است که طی هفته های اخیر، اخبار گوناگونی درباره اش به گوش رسیده بود. Honor 9 Lite یکی از معدود موبایل های اندرویدی موجود در بازار است که از نمایشگری ۵٫۶۵ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ بهره می برد و رزولوشن HD+ را به نمایش در می آورد.

افزون بر این، موبایل تازه آنر همراه با دوربین دوگانه به دست مشتریان می رسد و می توان دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را روی بدنه پشتی آن یافت. همین دوربین دوگانه با مشخصاتی یکسان، روی پنل جلویی دستگاه هم تعبیه شده تا کاربران قادر به ثبت تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی باشند.

 

زیر شنل Honor 9 Lite، مشخصات قابل قبولی مانند پردازنده هشت هسته ای کایرین ۶۵۹، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد و این مشخصات در مدل بهبودیافته تر می تواند به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برسد. اسکنر اثر انگشت دستگاه ترند چند وقت اخیر، روی بخش پشتی دستگاه تعبیه شده و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی می کند.

Honor 9 Lite به صورت پیش فرض از اندروید ۸٫۰ اوریو بهره مند شده و از روز ۲۶ دسامبر با قیمت ۱۸۰ و ۲۷۵ دلار در خاک کشور چین عرضه می شود؛ با این حال، هوآوی و آنر برای عرضه تازه ترین میان رده خود در اروپا و سایر مناطق طی سال ۲۰۱۸ نیز برنامه ریزی کرده اند.

 

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر