در حال خواندن
همه چیز درباره ی موبایل شیائومی می ۷
0

نود فناوری-نابع چینی به تازگی مشخصات اسمارت فون مورد انتظار شیائومی Mi 7 را فاش کرده اند که بنابر آن، باید منتظر پرچمداری بسیار قدرتمند و رقابتی باشیم. شیائومی می ۷ قرار است مثل سایر پرچمداران امسال، به اسنپدراگون ۶۴۵ کوالکام مجهز باشد و از نمایشگری ۵٫۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن Full HD (یا ۲۱۶۰x1080 پیکسل) بهره می برد.

در اخبار افشایی آمده که می ۷ از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می برد، اما بعید به نظر می رسد که این رقم مربوط به مدل پایه دستگاه باشد و احتمالاً به گران قیمت ترین مدل تعلق دارد. در پشت دستگاه، دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که گرچه اطلاعات خاصی درباره آنها در دسترس نیست، اما احتمالاً قادر به ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه خواهند بود.

در لیست مشخصات می ۷، به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز اشاره شده که باز هم بعید به نظر می رسد به مدل پایه تعلق داشته باشد و احتمالاً در همان مدلی جای گرفته که از رم ۸ گیگابایتی بهره می برد. باتری ۴۴۸۰ میلی آمپر ساعتر و غیرقابل تعویض دستگاه، بسیار غول آسا به نظر می رسد و احتمالاً کاربران را در یک روز پرمشغله یاری می کند.

تصویر افشایی از محیط سیستم عامل دستگاه، بهره گیری از رابط کاربری MIUI 8.1.3.0 را نمایان می کند، اما می توان حدس زد که مدل نهایی می ۷ به همراه MIUI 9 عرضه خواهد شد. علاوه بر این ها باید افزود که به گفته منابع نزدیک به شیائومی، تازه ترین پرچمدار این کمپانی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ معرفی نمی گردد و برای رونمایی از دستگاه، باید تا ماه مارس یا آوریل منتظر باقی ماند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر