در حال خواندن
همه چیز درباره بسته های “آلفا+” همراه اول
0

اپراتور اول تلفن همراه کشور، برای پاسخ به نیاز تمامی مخاطبان خود از چند سال پیش اقدام به ارائه بسته‌های اینترنتی جدید نوترینو به نام آلفا+ کرده است.

از همین رو همراه اول به منظور ارایه بسته‌های اینترنتی متنوع و مقرون به صرفه، بسته‌های اینترنت خود را در دو کلاس سرعتی «پایه» و «حرفه‌ای» در قالب بسته‌های آلفا و آلفا+ ارایه کرده است. به منظور آشنایی بیشتر با بسته های اینترنت آلفا پلاس در گزارش پیش رو ما را همراهی کنید.

بسته های آلفا+(سرعت بدون مرز)

بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهار و نیم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته های آلفا+ استفاده کنند. بسته های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. جزئیات بسته های آلفا+ در جدول ۱ ارائه شده است.

•         این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده است.

•         بسته های آلفا+ به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند (قابل مصرف در بازه زمانی ۲ الی ۷ بامداد). برای مثال بسته ماهانه ۳۰۰ مگابایت + ۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه، علاوه بر ۳۰۰ مگابایت ترافیک خریداری شده، ۳۰۰ مگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شب(۲ الی ۷ بامداد) قابل استفاده می باشد.

•         در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده کند، ترافیک مصرفی از حجم شبانه روزی وی کاسته خواهد شد.

قابلیت رزرو بسته‌ها خدمتی جدید از همراه اول

در صورتی که هر یک از مشترکین همراه اول بسته فعالی داشته باشد، اگر اقدام به فعال‌سازی بسته­ دیگری نماید، بسته­ جدید برای وی رزرو می­شود. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی، در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته­ رزرو برای وی فعال خواهد شد. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان می‌دهد بسته­ بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ دلخواه صورت پذیرد.

مهاجرت از بسته‌های هوشمند فعلی به بسته‌های جدید آلفا و آلفا+

همچنین مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای بسته هوشمند هستند، تا پایان بسته خود می‌توانند از آن استفاده کنند. با پایان یافتن بسته، در صورتی که بسته دیگری را رزرو نکرده باشند، تمدید خودکار بسته هوشمند آن‌ها با بسته آلفای مشابه (دارای ترافیک، دوره زمانی و قیمت مشابه ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد. لذا مشترکینی که مایل به استفاده از اینترنت حرفه‌ای هستند، لازم است قبل از اتمام بسته هوشمند خود، یکی از بسته‌های آلفا+ را به دلخواه رزرو کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر