در حال خواندن
همراه اول تا پایان سال به بورس می‌رود
0

به گفته عضو هیات مدیره همراه اول براساس مذاکراتی که با مدیران سازمان بورس داشته‌ایم این قول را از آنها گرفته‌ایم تا در اولین جلسه پذیرش موضوع ورود همراه اول از فرابورس به بورس مورد بررسی قرار گیرد.
نود آی سی تی – ناصر یوسف پور با بیان این مطلب گفت: همراه اول قطعا تا پایان امسال وارد بورس خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدیران همراه اول از همان ابتدا خواستار حضور همراه اول در بورس بودند، افزود: در آن زمان به دلیل برخی از مسایل تصمیم گرفته شد تا سهام همراه اول ابتدا در فرابورس عرضه شود.
 
دریافت ۵میلیون و ۶۰۰ هزار یور ارز به قیمت مرکز مبادله‌ای
وی در خصوص تخصیص ارز مبادله‌ای برای خرید تجهیزات در شبکه همراه اول گفت: همراه اول تاکنون حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار یور از مرکز مبادلات ارزی بابت پرداخت هزینه‌های رومینگ بین الملل دریافت کرده است.
وی با ناچیز خواندن این مبلغ، بیان کرد: این رقم تنها ۴ درصد از هزینه‌های همراه اول را شامل می‌شود و ما پیگیری‌های لازم را برای دریافت ارز با قیمت مرکز مبادلات انجام می‌دهیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر