در حال خواندن
همراه اول به خوش‌حساب‌ها یک روز مکالمه رایگان می‌دهد
21

اپراتور اول در راستای تشویق مشترکان به پرداخت به موقع قبوض، به افرادی که قبض پایان دوره هر ماه خود را تا پانزدهم ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، یک روز مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می دهد.
نود آی سی تی –  از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه کلیه مشترکان دایمی همراه اول که قبض پایان دوره ماهانه خود را تا پایان روز پانزدهم ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، مشمول طرح «هدیه شتاب در پرداخت» می شوند.
این مکالمه رایگان، نیازمند فعال سازی توسط مشترک است؛ لذا مشترکان مشمول طرح باید با شماره گیری یک کد، شخصاً هدیه مکالمه را فعال کنند.
براساس این طرح «هدیه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشترکان مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان روز سی ام همان ماه، امکان فعال سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان با دیگر مشترکان همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.
این طرح بر روی کد دستوری #۱۱۵*۱۱۱* تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت، ارایه می شود و مشترکان جهت فعال سازی هدیه مکالمه یک روز رایگان باید در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری #۱۱۵*۱۱۱*  را جهت فعال سازی شماره گیری کنند.
در طرح «هدیه شتاب در پرداخت»، هنگامی که مشترک قبض پایان دوره خود را پیش از پانزدهم ماه به صورت غیرحضوری پرداخت می کند، پیامکی با محتوای مشمول شدن دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان دریافت می کند. با این پیامک مدت زمانی که مشترک برای فعال کردن هدیه فرصت دارد اعلام می شود و چنانچه مشترک پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره ماهانه خود کند، مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان نمی‌شود.
همچنین مشترکان پس از فعال‌سازی هدیه مذکور، به مدت ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت که از هدیه مکالمه رایگان خود استفاده  کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر