در حال خواندن
همایش تکنولوژی و آموزش مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات برگزار می‌شود
0

همایش تکنولوژی و آموزش مدرن در خصوص آخرین تکنولوژیهای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات از تاریخ سیم فروردین الی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ که در نمایشگاه دایمی دبی برگزار می شود آغاز به کار می‌کند.
نود آی سی تی – همایش تکنولوژی و آموزش مدرن  در خصوص  آخرین تکنولوژیهای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات از تاریخ سیم فروردین الی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۱  که در نمایشگاه دایمی دبی برگزار می شود آغاز به کار می‌کند.
این همایش به مدت دو روز و با حضور سخنرانان و کارشناسان  در حوزه تعلیم و تربیت مبتنی برفناوری اطلاعات و ارتباطات ارایه خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.tmeuae.com مراجعه کنند.
گفتنی است؛ هدف از برگزاری همایش افزایش دانش مدیران، اساتید و معلمان بیش از پیش در خصوص  آخرین تکنولوژی‌های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که  این همایش در راستای پروژه عظیم هوشمندسازی مدارس کشور برگزار می‌شود.
در این همایش، مدیران مدارس، روسای دانشگاه‌ها، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها جامعه شرکت کننده در این همایش هستند.
آخرین مهلت ثبت نام ۲۴ فروردین ماه  سال ۹۱ است.
گفتنی است؛ این همایش با همکاری کالج بین المللی کانادایی دبی  و شرکت فناوری ارتباط مفید همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه آموزش دبی برگزار می‌شود.
در این همایش پیرامون « مدارس هوشمند بایدها و نبایدها،  تکنولوژی‌های جدید و تعلیم و تربیت،  شبکه‌های اجتماعی و تعلیم و تربیت،  آموزش‌های مجازی بایدها و نبایدها،  مدارس هزاره سوم، آموزش و پرورش در جامعه اطلاعاتی و  آشنایی با روش‌های آموزشی علوم شناختی»‌ است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر