در حال خواندن
هشدار آخر به توزیع‌کنندگان کارتریج و تونرهای غیر اصلی
0

اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در سومین بخشنامه خود درباره فروش و توزیع کارتریج و تونرهای غیراصلی به فروشگاه‌های متخلف هشدار داد.

 
نود آی سی تی – بخشنامه شماره ۳ جلوگیری از فروش و توزیع کارتریج و تونرهای غیراصلی دیروز از سوی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران صادر شد.اتحادیه در این بخشنامه با تاکید بر آخرین مهلت جمع‌آوری کارتریج‌های لیزری HP و تونر دستگاه‌های فتوکپی دیجیتال که پایان اردیبهشت ماه جاری است، به فروشگاه‌ها و اعضای تحت پوشش که واردکننده و توزیع کننده این کالاها هستند، تا ۲۹ اردیبهشت ماه برای نمونه کالاها و ثبت برند مهلت داده است. متن بخشنامه اتحادیه به این شرح است:«احتراما به اطلاع کلیه اعضای تحت پوشش می‌رساند، مهلت داده شده جهت جمع‌آوری کارتریج‌های لیزری HP و تونر دستگاه‌های فتوکپی دیجیتال فقط تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ می‌باشد و مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد گردید لذا به کلیه شرکت‌ها و فروشگاه‌های واردکننده و فروشگاه‌‌های توزیع‌کننده این نوع کالاها تا تاریخ ۲۹/۲/۹۲ جهت ارایه نمونه کالا با سربرگ رسمی، به همراه امضا و مهر فروشگاه در خصوص ثبت برند در اتحادیه، مهلت داده خواهد شد. لازم به توضیح است کلیه کالاهای تولیدی و وارداتی شامل این طرح می‌باشند بنابراین کلیه واحدهای توزیع‌کننده کالاهای مذکور (عمده‌فروش و خرده‌فروش) تا قبل از مهلت مقرر می‌بایست نسبت به تایید بسته‌بندی‌های خود و تایید کالای اصلی و طرح اقدام نمایند و مجوزهای لازم را از اتحادیه دریافت نمایند لذا بعد از مهلت مقرر کلیه واحدهای صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده کالاهایی که به تایید اتحادیه نرسیده‌اند متخلف محسوب می‌گردند و با پیامدهای آن طبق قانون رفتار خواهد شد و واحد صنفی متخلف پلمب می‌گردد. در ادامه لازم به توضیح است واردکنندگان کالاهای اصلی نیز جهت تایید کالاهای اصلی و ثبت اطلاعات واردکنندگان کالاهای اصلی به اتحادیه مراجعه نمایند تا اتحادیه بتواند از حقوق واقعی اعضای محترم صنف حمایت نماید.»

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر