در حال خواندن
هزینه استفاده از هر لینک E1 دقیقه‌ای ۱۰ تومان شد
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت،‌ تعرفه اتصال به شبکه زیرساخت از اجاره ماهیانه ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال به ازای هر لینک E1 (تلفنی) به دقیقه‌ای ۱۰ تومان تغییر کرده است.
نود آی سی تی – به تازگی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به درخواست شرکت ارتباطات زیرساخت، هزینه اتصال به شبکه زیرساخت از اجاره ماهانه هر لینک E1، تغییر داد و از این پس استفاده از این شبکه بر حسب دقیقه محاسبه خواهد شد.
لینک‌های E1 در دو نوع نقطه به نقطه برای انتقال پهنای باند و E1 تلفنی وجود دارند. این مصوبه در مورد E1های تلفنی است. بنابراین مخاطبان این مصوبه شرکت‌های تلفن ثابت و همراه هستند.
مهدی خدایی در خصوص تغییر روش محاسبه هزینه اتصال به شبکه زیرساخت از ماهیانه به دقیقه‌ای گفت: در گذشته تعرفه اتصال به شبکه زیرساخت به ازای هر لینک E1 ماهیانه مبلغ ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود که شرکت زیرساخت از اپراتورها دریافت می‌کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: این شرکت تسهیلاتی را برای مشترکان خود قائل شده و بر این اساس پیشنهاد دادیم که تعرفه اتصال به شبکه زیرساخت را به جای ماهانه به صورت دقیقه‌ای محاسبه کنیم تا شرکت‌ها براساس میران اتصال به شبکه زیرساخت هزینه بپردازند.
وی گفت: به این ترتیب، تعرفه هر دقیقه اتصال به شبکه زیرساخت ۱۰۰ ریال تعیین شده که سقف تعرفه برای ۲۷۸ هزار دقیقه، همان ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان می‌شود. اگر شرکتی بیش از این مقدار، نیاز داشته باشد باید درخواست E1 جدید بدهد.
خدایی افزود: این تغییر روش در عمل سبب اصلاح بخشی از تعرفه‌های اینترنت شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر