در حال خواندن
نسل سوم تلفن همراه به ورزقان رسید
0

با توجه به اعلام وزارت ارتباطات، اپراتور سوم، پوشش کامل را برای شهرهای زلزله زده ورزقان و اهر عملیاتی کرده است.
نود آی سی تی – حسین زاده، مدیرکل ارتباطات استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر تیم فنی اپراتور سوم در حال نصب ایستگاه‌های تلفن همراه و تجهیزات فنی در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی از جمله شهر تبریز هستند.
وی با بیان این که فعالیت‌های این اپراتور با هماهنگی این اداره کل و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا است، افزود: با هماهنگی‌هایی که از سوی اداره کل ارتباطات استان صورت گرفته، همکاری خوبی میان بخش‌های مختلف نظیر شهرداری‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی به منظور توسعه این اپراتور صورت گرفته است.
او بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با کارگروه دفاتر پیشخوان استان آذربایجان شرقی، دوره‌های آموزش لازم به منظور ارایه خدمات با کیفیت مناسب به مشترکان برگزار شده است.
حسین‌زاده با بیان این مطلب که امیداوریم تا دهه فجر سال جاری، ارایه سرویس این اپراتور در برخی نقاط آغاز شود، گفت: اپراتور سوم می‌تواند با افزایش کیفیت سرویس‌دهی و کامل شدن پوشش شبکه‌ای خود و پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از وزارت ارتباطات در خصوص عدم نقص فنی، فعالیت خود را به صورت رسمی در استان آذربایجان شرقی آغاز کند.
وی ادامه داد: امیدواریم براساس مذاکرات صورت گرفته، سرویس دهی این اپراتور در هفت شهر استان آذربایجان شرقی تا پایان امسال عملیاتی شود.
مدیرکل ارتباطات آذربایجان شرقی عنوان کرد: با راه‌اندازی این اپراتور، مشترکان شهروندان تبریزی می‌توانند، صورت مالتی مدیا و تصویری ارتباط برقرار کرده و از اینترنت با سرعت مناسب از طریق تلفن همراه استفاده کنند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر