در حال خواندن
نسخه جدید فتوشاپ با نسخه جدید فتوشاپ های جدید منتشر شد
0

نود فناوریاوایل آذر ماه بود که به شما از تصمیم ادوبی برای ارائه قابلیتی به نام Select Subject در فتوشاپ خبر دادیم؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که برای برش زدن و جدا کردن آسان اشیاء از تصاویر طراحی شده است.

با گذشت دو ماه از این خبر، بالاخره ادوبی قابلیت مذکور را برای نرم افزار فتوشاپ در ویندوز منتشر کرده است. Select Subject از هوش مصنوعی Sensei AI ادوبی برای تشخیص اشیاء در صفحه استفاده می کند.

به لطف این ابزار کافیست روی شیئی که خواستار جدا کردنش هستید کلیک کرده تا فتوشاپ به طور هوشمند، آن را از پس زمینه جدا کند. خوشبختانه ابزار Select Subject دقت بالایی در این کار دارد و به لطف بهره گیری از قدرت یادگیری ماشینی، به مرور زمان در انجام این کار بهتر و بهتر می شود.

اما به جز این موضوع، فتوشاپ جدید پشتیبانی خود از High DPI را ارتقاء داده تا رابط کاربری اپلیکیشن بسته به تنظیمات نمایشگر در ویندوز، در مقیاس مناسبی به نمایش درآید. به عبارت دقیق تر، بسته به این که از چه نمایشگری برای اجرای فتوشاپ استفاده کنید رابط کاربری به طور خودکار برای استفاده درست از فضا و رزولوشن صفحه در مقیاس مناسب تنظیم می گردد.

و در نهایت، فتوشاپ در ویندوز حالا از دیوایس جانبی مایکروسافت دایال هم برای کارهایی مثل تغییر ابعاد و نوع قلم موقع نقاشی پشتیبانی به عمل می آورد. این به‌روزرسانی از امروز به طور رسمی برای کاربران فتوشاپ منتشر شده است.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر