در حال خواندن
نسخه تازه اینستاگرام را دانلود کنید – ویژگی‌های تازه ویرایش عکس در اینستاگرام
0

کاربران حرفه‌ای اینستاگرام از امکانات محدود ویرایش عکس در این اپلیکیشن راضی نیستند، بسیاری از آنها با استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر عکس‌های را ویرایش می‌کنند، یا چند تا از آنها را به صورت پازل در کنار هم می‌چینند یا متن و واترمارک به هر عکس اضافه می‌کنند.
اما دیروز اینستاگرام بعد از مدت‌ها ویرایش شد و ویژگی‌های ویرایشی تازه‌ای اضافه کرد که به پاره‌ای از نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد.کاربران به این ترتیب علاوه بر اعمال ساده جلوه‌های می‌توانند:- میزان جلوه‌ها را کنترل کنند.- میزان روشنایی، کنتراست، گرما، غلظت یا saturation، سایه‌ها یا میزان شارپ بودن تصاویر را هم کنترل کنند.اینستاگرام را برای آی‌دیوایس‌ها از اینجا دانلود کنید.کاربران اندرویدی هم می‌توانند اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کنند.اگر نمی‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید، می‌توانید فایل APK اینستاگرام را به صورت زیپ شده ازاینجا دانلود کنید و بعد از آن زیپ کردن، نصب کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر