در حال خواندن
نسخه اختصاصی تلفن اینترنتی برای کاربران آیفون
0

مایکروسافت می‌گوید نسخه جدیدی از نرم افزار تلفن اینترنتی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون طراحی و آماده کرده است که ظرف یک هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس به نقل از مک آبزرور، این نسخه از رابط کاربری گرافیکی زیباتری برخوردار است و دسترسی به امکانات مختلف آن هم با سهولت قابل توجهی ممکن می‌شود.این نسخه که نسخه پنجم اسکایپ برای آیفون به حساب می‌آید، تنها با iOS 7 و نسخه‌های بالاتر سازگاری دارد و کاربرانی گوشی آیفون ۴ به بالا می‌توانند آن را نصب کنند. به غیر از تغییر طراحی سرعت اجرای این برنامه هم بالاتر رفته است.تسهیل همگام سازی اطلاعات ذخیره شده بر روی حساب کاربری اسکایپ افراد بر روی گوشی‌ها و رایانه ‌ا و تبلت‌های مختلف هم در نسخه جدید پیش بینی شده است تا کاربران هیچ پیامی و به خصوص پیام‌های ارسالی در وضعیت آفلاین را از دست ندهند.مایکروسافت قرار است در آینده نزدیک نسخه خاصی از اسکایپ را برای کاربران تبلت های آی پد هم عرضه کند، ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر