در حال خواندن
نرخ مکالمات تلفن ثابت در کل کشور افزایش یافت
1

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از افزایش نرخ پایه هر پالس مکالمه با تلفن ثابت در کل کشور خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از ابتدای اسفند ماه ۹۰ در قبوض مشترکان اعمال و محاسبه می‌شود.
نود آی سی تی – سید مصطفی سیدهاشمی درباره شفاف سازی افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت برای مشترکان در کل کشور گفت: تعرفه تلفن ثابت که تاکنون برای هر پالس مکالمه مبلغ ۴۴.۷ ریال بود هم اکنون به ۵۱.۰۳ ریال رسیده است که این تغییر قیمت براساس ابلاغیه شورای رقابت و هماهنگی با مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا منظور از هماهنگی با مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد تعرفه گذار در این بخش است، افزود: در این تعرفه گذاری و افزایش نرخ تلاش شده است که نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دراجرای این قیمت‌گذاری‌ها اعمال شود.
سید هاشمی با تاکید بر اینکه هم اکنون تعرفه‌های جدید برای مشترکان تلفن ثابت در حال محاسبه است، عنوان کرد: نرخ‌های جدید از ابتدای اسفندماه در قبوض مشترکان اعمال و محاسبه می‌شود.
وی تغییر نرخ مکالمات تلفن ثابت را برای هر پالس مکالمه مربوط به تمامی تماس‌هایی عنوان کرد که از تلفن ثابت گرفته می‌شود و تفاوتی ندارد که این پالس مکالمه مربوط به تلفن بین شهری و موبایل و یا تلفن بین‌الملل باشد و گفت: تعرفه تعیین شده مربوط به نرخ پایه مکالمه با تلفن ثابت به ازای هر پالس است که افزایش حدود ۲ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه را شامل می‌شود.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که این نرخ پایه براساس مصوبه شورای رقابت و جلب نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورتحساب مشترکان اعمال می شود.
گفتنی است، شورای رقابت در مصوبه ۶۵ و ۶۶ خود در آبان ماه ۹۰ افزایش ۱۲ درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت را تعیین و اعلام کرد که این نرخ جدید پالس مکالمات از اول دی ماه باید در قبوض مشترکان تلفن ثابت اعمال شود.
منبع: خبرگزاری مهر

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۹ در ۱۲:۵۲

    من متوجه نمیشم…یعنی از ۴۴تومن یکهو شده ۵۱۰تومن؟؟؟؟توروخدا یکی به من جواب بده…

ارسال یک نظر