در حال خواندن
نحوه دریافت قبض پایان دوره‌ همراه اول به صورت پیامک
0

مشترکان همراه اولی که به دریافت قبض پایان دوره‌ خود به صورت پیامک قادر نیستند، می‌توانند با ارسال یک پیامک با متن R یا r به شماره ۹۹۰۰۰۹ مجددا پیامک قبض را دریافت کنند.
نود آی سی تی – شماره‌ سامانه تلفنی (مرکز تماس) همراه اول از ۱۵ بهمن‌ماه جاری تغییر یافت و از آن تاریخ به بعد مشترکان باید جهت استفاده از این سامانه از خطوط همراه اول با شماره «9990» و از تلفن‌های ثابت با شماره «09129990» تماس بگیرند.
همچنین با پرداخت از طریق سامانه‌ تلفنی همراه اول، پرداختی شما بلافاصله در سیستم صورتحساب‌ گیری اعمال شده و چنانچه خط تلفن شما قطع یکطرفه و یا دوطرفه شده باشد، حداکثر ظرف مدت ۱۰ دقیقه وصل و اعلام وصول از طریق پیامک به مشترک اعلام می‌شود.
 بانک پرداخت بانک صادرات ایران
مشترکانی که در بانک صادرات حساب داشته باشند و علاقه‌مند هستند خط ارتباطی آنها همیشه فعال باشد، می‌توانند با سامانه ۰۹۶۰۲ تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به این سامانه مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را به بانک اعلام کنند؛ در این صورت هر زمانی که مبلغ کارکرد تلفن شما به سقف مجاز برسد، بانک صادرات ایران به نیابت شما مبلغ قبض را پرداخت کرده و از قطع خط جلوگیری خواهد کرد.
 سرویس‌های ارزش افزوده
مشترکان هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به سایت www.mci.ir و در صفحه‌ اختصاصی خدمات ارزش افزوده این سایت (www.mci.ir/web/guest/vas) اطلاعات کاملی درباره این گروه از خدمات همراه اول دریافت و از هزینه، نحوه‌ فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی و همچنین شرایط و ضوابط استفاده از سرویس‌ها آگاهی یابند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر