در حال خواندن
نتایج آزمون استخدامی شرکت ارتباطات سیار اعلام شد
0

در سال ۹۱، حدود ۷۸ هزار نفر برای ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی شرکت مخابرات از جمله شرکت‌های مخابرات استانی و همراه اول با هم رقابت کردند. پس از گذشت ۱.۵ سال از برگزاری آزمون، نتیجه استخدام همراه اول اعلام شده است.
نود آی سی تی – آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران برای جذب ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت‌های مخابرات استانی و همراه اول، شهریور‌ماه ۹۱ به صورت سراسری در کشور برگزار شد.در این آزمون ۷۸ هزار داوطلب برای ۲.۵ هزار فرصت شغلی رقابت کردند.با طولانی شدن زمان اعلام نتایج نهایی، اعتراض‌هایی از سوی پذیرفته‌شدگان مرحله نخست مطرح شد که پذیرفته‌شدگان شرکت‌ همراه اول از آن جمله بودند.اکنون شرکت مخابرات ایران، نتایج نهایی آزمون را برای آخرین گروه‌های پذیرفته شده شامل متقاضیان استخدام در شرکت ارتباطات سیار، اعلام کرده است.اعلام اسامی در دو عنوان پذیرفته شده (قبول) و (قبول – مشروط ) اعلام شده است.قبول‌شدگان باید برای انجام مراحل استخدامی از تاریخ انتشار این خبر حداکثر به مدت ۱۰ روز به شرکت ارتباطات سیار مراجعه کنند. زمان مراجعه و چگونگی انجام مراحل استخدامی افرادی که به صورت مشروط پذیرفته شده‌اند ۱۵ اردیبهشت ۹۳ اعلام خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر