در حال خواندن
موبایل اقتصادی هوآوی Y6 Pro خود به همراه حسگر اثر انگشت معرفی شد
0

نود فناوری-هوآوی به تازگی نسخه ۲۰۱۷ موبایل اقتصادی Y6 Pro را در اروپا معرفی کرده که از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت بهره می برد. چیپست اسنپداراگون ۴۲۵ به همراه چهار هسته پردازشی با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز در این اسمارت فون تعبیه شده و این موبایل از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

نسخه ۲۰۱۷ این موبایل از باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ این مقدار برای مدل قبلی، ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بود

گفتنی است در تلفن هوشمند جدید کمپانی چینی یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده و نمایشگر آن، ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P بوده و دوربین اصلی نیز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است. همچنین خوشبختانه یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن قرار گرفته است. لازم به یادآوری است که مدل قبلی Y6 Pro، دو سال پیش معرفی شده بود و از اندازه نمایشگر و رزولوشن مشابه با نسخه جدید بهره می برد؛ ولی در ابتدا با اندروید ۵٫۱٫۱ به بازار عرضه شد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده بود.

نسخه ۲۰۱۷ این اسمارت فون در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای، به همراه اندروید ۷٫۰ و نسخه ۵٫۱ رابط کاربری اختصاصی هوآوی، یعنی EMUI به بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است این موبایل ابتدا در کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه و  سپس سایر کشورهای اروپا با قیمت ۱۷۹ یورو به فروش خواهد رسید.

هوآوی موبایل Honor 7X را با نمایشگر ۵٫۹۷ اینچی و دوربین دوگانه معرفی کرد

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر