در حال خواندن
ممنوعیت فروش اینترنت به مخابرات لغو شد
0

تاکنون مخابرات ۵۰ میلیارد تومان از بدهی خود را به دولت پرداخت کرده بود، اکنون ۱۷۰ میلیارد از مجموع ۲۲۰ میلیارد بدهی را پذیرفته و پس از ارائه یک چک ۷۰ میلیاردی، وزارت ارتباطات بار دیگر فروش پهنای باند به مخابرات را از سر گرفت.
نود آی سی تی – محمود خسروی با بیان این مطلب گفت: توافق اولیه‌ای بین شرکت زیرساخت با شرکت مخابرات حاصل شده و مخابرات ۱۷۰ میلیارد تومان از مجموع ۲۲۰ میلیارد تومان بدهی به دولت را پذیرفته است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: پس از این توافق اولیه، با توجه به اینکه مشتریان شرکت مخابرات تحت فشار بودند، شرکت زیرساخت فروش پهنای باند به مخابرات را بار دیگر آغاز کرده است.
وی ادامه داد: به این ترتیب هم‌اکنون تمام پهنای باند مورد تقاضای مخابرات که برای آن قرارداده بسته بودند، به آنها واگذار شده است.
خسروی تصریح کرد: حجم پهنای باند جدید واگذار شده به مخابرات ۸۰ لینک STM1 است که این میزان واگذاری با توجه به افزایش اخیر ۴۰ گیگی ظرفیت اینترنت کشور انجام شده است.
از مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی که مورد پذیرش مخابرات قرار گرفته، ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است، ۷۰ میلیارد تومان چک پرداخت شده و ۵۰ میلیارد تومان نیز باقی مانده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر