در حال خواندن
مقایسه مشخصات فیزیکی و فنی گلکسی نوت ۱۰.۱ مدل ۲۰۱۴ با ۲۰۱۲
0

نیما دادگستر –
بر خلاف فبلت گلکسی نوت که هر ساله نسخه ای جدید از آن رونمایی می شود، گلکسی نوت ۱۰.۱ بیش از یک سال بود که گوشه ای رها شده و چپ چپ به سامسونگ نگاه می کرد. این شرکت هم نامردی نکرد و سنگ تمام گذاشت.
نمایشگر فوق العاده، باتری قوی، دوربین قدرتمند، وای-فای پرسرعت ac، پردازنده اکتا، و ۳ گیگابایت رم همه در این کالبد گرد آمده و در خدمت اندروید ۴.۳ قرار گرفته اند. سامسونگ آنقدر خوب کار کرده، که حتی محصول را به سبک خودروها نام گذاری کرده؛ یا شاید هم ما اشتباه می کنیم و اکنون در سال ۲۰۱۴ هستیم؟!
 

در ادامه مطلب جدول مقایسه مشخصات گلکسی نوت ۱۰.۱ نسخه ۲۰۱۲ با گلکسی نوت ۱۰.۱ نسخه ۲۰۱۴ (!) را آورده ایم که می توانید به خوبی تغییرات انجام شده را ملاحظه کنید.
 
در ضمن گلکسی نوت ۱۰.۱ (۲۰۱۴) از همان قلم S Pen مشابه گلکسی نوت ۳ بهره می برد و ویژگی های نرم افزاری همراه آن را نیز می توانید در مطلب معرفی گلکسی نوت ۳ مطالعه کنید. فکر می کنید بالاخره قاتل آیپد معرفی شده باشد؟
 

جدول مقایسه مشخصات فیزیکی و فنی

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر