در حال خواندن
معرفی گوشی های پرفروش زیر ۵۰۰ هزار تومانی +لیست قیمت
0

فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه از افزایش فروش گوشی های زیر ۵۰۰ هزار تومانی در سطح بازار موبایل تهران خبر دادند.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری, کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت خرید گوشی های زیر ۵۰۰ هزار تومانی روی آورند.هم اکنون برندهای نظیر سامسونگ, نوکیا و هوآوی بیشترین میزان گوشی های این میانگین قیمت را به خود اختصاص داده اند.گوشی های پرفروش زیر ۵۰۰ هزار تومانی به شرح زیر است:مدلقیمتX2-02 Dual SIM  نوکیا۲۶۵X Dual SIM   نوکیا۳۴۷ASHA 515   نوکیا۳۹۰Asha 308   نوکیا۲۲۲ChaCha   اچ تی سی۲۴۵            S6310 — Young   سامسونگ۲۸۸Gio   سامسونگ۳۲۵S3850 Corby II  سامسونگ۱۸۰Y600  450

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر