در حال خواندن
مصوبات شورای رقابت لازم الاجراست، اما موافق نیستیم
0

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات هنوز مصوبه محدود شدن فعالیت مخابرات به میزان ۱۰ درصد در جاهایی که شرکت‌های PAP در آنجا حضور دارند، توسط شورای رقابت به ما ابلاغ نشده است.
نود آی سی تی – صابر فیضی، با بیان این مطلب گفت: از آنجا که هنوز این موضوع به ما ابلاغ نشده و از جزییات آن اطاع نداریم فعلا نمی‌توانیم اظهار نظری در این خصوص بکنیم.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت ابلاغ این موضوع که مخابرات نمی‌تواند بیشتر از ۱۰ درصد بازار ADSL را در دست داشته باشد موافق این موضوع هستید یا خیر، گفت: براساس قانون مصوبات شورای رقابت لازم الاجراست و ما هم به قانون تمکین می‌کنیم اما قطعا موافق این موضوع نیستیم و موضوع را پس از ابلاغ رسمی قطعا پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: نکته ظریفی در مصوبه شورای رقابت وجود دارد و آن هم اینکه مخابرات در جاهایی که شرکت‌های PAP‌ حضور ندارند می‌تواند سهم بیشتری از بازار داشته باشد.
وی بیان کرد: اینکه چرا PAPها در مناطق محروم اقدام به ارایه سرویس نمی‌کنند به دلیل نبود صرفه اقتصادی است که قطعا این مسئله شامل مخابرات هم می‌شود و این موضوع را حتما با شورای رقابت طرح و پیگیری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در هیچ جلسه‌ای در این خصوص از مخابرات دعوت نشده گفت: ما منتظر هستیم شورای رقابت این موصوبه را رسما ابلاغ کند و پس از آن پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر