در حال خواندن
مشکل کارگزاران مخابراتی تا پایان امسال حل می‌شود
0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع مشکل کارگزاران مخابراتی در کشور در برنامه کاری این وزارتخانه قرار گرفته و تا پایان سال‌جاری این مشکل حل می‌شود.

نود فناوری – محمود واعظی روز جمعه در شورای اداری شهرستان نهاوند، در رابطه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش ارتباطی که می‌توان از این طریق نیاز جوانان به اشتغال را حل کرد، اظهار کرد: تلاش برای تولید محتوا و ارائه خدمات آی.تی و اجرای مناسب زیرساخت‌های دولت الکترونیک از برنامه‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که می‌تواند سالانه صدها هزار شغل برای جوانان جویای کار و تحصیلکرده ایجاد کند.وی افزود: رفع مشکل کارگزاران مخابراتی در کشور در برنامه کاری این وزارتخانه قرار گرفته و تا پایان سال‌جاری این مشکل حل می‌شود.واعظی تصریح کرد: مشکل عدم آنتن‌دهی مخابرات در مناطق سراب‌های گیان و گاماسیاب و محور نورآباد نهاوند نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و برطرف خواهد شد.وی همچنین تاکید کرد: در استان همدان مشکل پهنای باند وجود ندارد اما به هر میزان که متقاضیان درخواست پهنای باند داشته باشند به همان مقدار در اختیار آنها قرار می‌گیرد.واعظی در ادامه گفت: ساختمان قدیمی اداره پست نهاوند طبق درخواست فرماندار و نماینده معین نهاوند در مجلس باید در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد که طی روزهای آینده مشکل آن حل می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر