در حال خواندن
مشخصات فنی پرچمدار جدید ردمی به صورت رسمی اعلام شد
0

برند ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی به حساب می‌آید، قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. مدیر این برند، آقای Lu Weibing که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد، اطلاعات فنی این اسمارتفون را در اختیار عموم قرار داده است. مدتی پیش هم آقای Weibing به طور ناخواسته (و یا خواسته)، برخی از ویژگی‌های پرچمدار جدید برند ردمی را فاش کرده بود.

طبق شایعات و افشاگری‌هایی که قبلا مطرح شده بودند، این اسمارتفون مجهز به یک دوربین سه‌گانه است. به نظر می‌رسد این دوربین سه‌گانه که با لنزهای ۴۸، ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی پوشش داده شده، همان دوربینی باشد که در گوشی Mi 9 SE مورد استفاده قرار گرفته بود.

آقای Lu Weibing اطلاعات جدیدی از مشخصات این پرچمدار منتشر کرده و خبر از وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و تراشه NFC می‌دهد. از مشخصات دیگر پرچمدار جدید ردمی می‌توان به نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ اشاره کرد.

این دستگاه در نسخه‌های متفاوتی روانه بازار خواهد شد، اما یکی از این نسخه‌ها مجهز به رم ۸ گیگابایتی بوده و از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد.

هم‌چنین، کاربران این تلفن می‌توانند برای ثبت تصاویر سلفی خود، از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی که در جلوی دستگاه نصب شده، استفاده کنند.

شایعات و پوستر‌های غیررسمی این دستگاه، نام آن را ردمی ایکس معرفی کرده‌اند، اما آقای Lu تمامی این شایعات را رد کرد و ترجیح داده است تا از یک نام بهتر در پرچمدار جدید برند خود استفاده کند. مدتی پیش هم شایعات جدیدی درباره یکی دیگر از محصولات این برند منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار‌کردن برروی یک اسمارتفون دیگری بوده که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ است.

احتمالا در روز‌های آینده، شاهد تصاویر بیشتر و دقیق‌تری از این اسمارتفون خواهیم بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر