در حال خواندن
مشترکان LTE اسپرینت به ۲۰۰ میلیون نفر می‌رسد
0

اپراتور اسپرینت با توسعه خدمات LTE خود به ۳۴ نقطه جدید، امکان استفاده از خدمات این نسل را برای ۲۰۰ میلیون نفر به ارمغان آورد.
 
به گزارش نود آی سی تی به نقل از  خبرگزاری تسنیم، اپراتور آمریکایی اسپرینت خدمات نسل چهارم خود را در ۳۴ بازار جدید استارت زد و بازارهای تحت پوشش خود را به ۱۸۵ نقطه رساند.
با چنین توسعه‌ای در خدمات LTE این اپراتور، تا پایان سال ۲۰۱۳ امکان استفاده از خدمات این نسل برای ۲۰۰ میلیون کاربر فراهم می‌شود.
این توسعه که نشان از پوشش وسیع‌تر و احترام به حقوق مشترکان این اپراتور دارد، امکان ارتباطی ۱۰ برابر سریع‌تر از ۳G را به ارمغان می‌آورد.
به گفته معاون ارشد شبکه این اپراتور، ارائه خدمات در این نسل، کیفیت واقعی را برای مشترکان و بهبود سرویس‌های بی‌سیم را به ارمغان می‌آورد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر