در حال خواندن
مشارکت ۲ میلیون دقیقه‌ای مشترکان همراه اول در پویش کمک به نیازمندان
0

همراه اول در ایام ماه مبارک رمضان پویش گوش دادن به سوره «الرّحمن» را با هدف فراهم کردن فرصت شکرگزاری جمعی و همچنین تکریم خانواده‌های نیازمند را کلید زد که مطابق آن تمامی مشترکان همراه اول می‌توانستند به صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و ضمن سهیم شدن در ثواب گوش دادن به سوره الرحمن، نام نیکی از خود در یاری نیازمندان بر جای گذارند.

مطابق آن طرح، اپراتور همراه اول در ازای مجموع دقایق تماس گرفته شده با سامانه ۹۹۹۸، اقدام به تهیه بسته‌های ارزاق برای کمک به خانواده‌های نیازمند کرد. در این گزارش نتایج این طرح و میزان مشارکت مشترکان همراه اول مورد بررسی قرار می گیرد.

خلاصه آمار و نتایج پویش

در این کمپین اپراتور همراه اول برای ۶۰ میلیون مشترک خود پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد و همچنین برای اطلاع مشترکان، از تبلیغات گسترده رسانه ای، محیطی و اینترنتی بهره برد.

در نهایت، مشترکان این اپراتور در این پویش مشارکت بی نظیری داشتند به طوریکه در بازه زمانی ۱۰ روزه این پویش ۲ میلیون دقیقه را به شنیدن سوره الرحمن اختصاص دادند. این دقایق حاصل ۴۵۰ هزار تماس با سامانه رایگان ۹۹۹۸ بوده است. متوسط هر تماس برای شنیدن سوره الرحمن و ترجمه آن نیز در حدود ۴ و نیم دقیقه بوده است.

در نتیجه این تماس ها همراه اول ۱۰۰۰ “بسته ارزاق” برای کمک به نیازمندان را از محل بودجه مسئولیت های اجتماعی خود تهیه کرده و به دست آنان رسانده است.

به این ترتیب همراه اول در یک اقدام خلاقانه در ایام ماه رمضان در راستای مسئولیت اجتماعی که احساس می کند از یک سو جنبه معنوی این ماه را درنظر داشته و مشترکان خود را تشویق به شنیدن آیات قرآن کرده است و آنان را در انجام یک کار خیر سهیم کرده است و از سوی دیگر نیز شرایطی را برای کمک به نیازمندان فراهم کرده است.

 

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر