در حال خواندن
مرگ برادر بزرگ پادشاه عربستان سعودی
0

دیوان پادشاهی عربستان سعودی، عصر دوشنبه، در بیانیه ای از مرگ شاهزاده «مساعد بن عیدالعزیز آل سعود» برادر بزرگتر پادشاه این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری «سی ان ان»، دیوان پادشهای عربستان سعودی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، شاهزاده مساعد بن عبدالعزیز آل سعود، برادر بزرگتر «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه این کشور درگذشت.در این بیانیه آمده است:« مراسم تشییع این متوفی بعد از نماز عصر روز پهارشنبه در مسحد امام ترکی بن عبدالله در شهر ریاض برگزار خواهد شد.»براساس این گزارش، شاهزاده مساعد بن عبدالعزیز آل سعود متولد ۱۹۲۳ میلادی و یازدهمین فرزند پسر «ملک عبدالعزیز آل سعود» و «شاهزاده جوهره بنت سعد السدیری» است.این شاهزاد متوفی کور بود و از هیچ سمت سیاسی در حکومت پادشاهی خاندان آل سعود در عربستان نبود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر