در حال خواندن
مرتضی ترک تبریزی عضو هیات مدیره بانک تجارت شد
0

با تصویب مجمع فوق العاده بانک تجارت، مرتضی ترک تبریزی، مدیر شناخته شده حوزه فناوری اطلاعات و بانکی، به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت منصوب شد. ترک تبریزی که پیش از این، معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت و ریاست هیات مدیره گروه بهسازان هوشمند فردا را بر عهده داشت، دارای سابقه طولانی مدیریت در سطوح مختلف بانک ملت است.
نود فناوری – با توجه به حرکت نظام بانکی به سمت تحول دیجیتال و پررنگ تر شدن نقش فناوری‌های نوین در صنعت بانکی، بانک‌ها در سطوح عالی مدیریت، نیاز به نگاه نو و فناورانه دارند. در سال جاری حضور سید محمود احمدی و ناصر حکیمی که از مدیران کهنه کار و شناخته شده فناوری  و بانکی هستند، در بانک تجارت نشان از جدی بودن عزم این بانک در بکارگیری مدیران عملگرا در راستای تحول فناورانه داشته است.

اکنون به نظر می‌رسد که با حضور ترک تبریزی در هیات مدیره بانک تجارت، حلقه مدیران عملگرای این بانک تکمیل شده و انتظار می‌رود که بانک تجارت در آینده‌ای نزدیک گام‌های بلندی رو به جلو بردارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر