در حال خواندن
مراقب کلاهبرداری بزرگ تلفنی باشید
0

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: مشاهده شده برخی از شبکه های ماهواره ای مستقر در خارج از کشور با برقراری تماس تلفنی با شهروندان کرمانشاهی درواقع چرخه یک کلاهبرداری بزرگ تلفنی را تکمیل می کنند.
نود آی سی تی – شهاب لطفعلی اظهار داشت: برخی از مشترکین مخابرات در استان کرمانشاه پس از مشاهده قبض های پایان دوره خود به شدت از هزینه هنگفت تلفن خود اظهار تعجب می کنند و بعضا آن را ناشی از یک اشتباه می دانند. لطفعلی گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد که این مشترکین برای شرکت در برخی مسابقات بخت آزمایی شبکه های ماهواره ای تماسهایی با خارج از کشور برقرار کرده اند و ناخواسته در یک کلاهبرداری تلفنی گرفتار آمده اند. به گزارش مهر مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه گفت: این شبکه های ماهواره ای با شناسایی اپراتورهای مخابراتی به خصوصی در خارج از کشور و زدو بند با آنها نسبت به برقراری ارتباط با برخی از مشترکین داخل کشور اقدام کرده و با ترفندهای مختلف آنها را برای مدت های طولانی رو خط نگه می دارند. وی ادامه داد: این شبکه های ماهواره ای از محل درآمد این اپراتورها پورسانت هنگفتی به جیب می زنند و در واقع یک کلاهبرداری تلفنی را ترتیب می دهند. لطفعلی در پایان خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه مراقب باشند که در دام کلاهبرداری شبکه های ماهواره ای گرفتار نشده هزینه های سر سام آور تلفن را برای خود به وجود نیاورند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر