در حال خواندن
مراقب پیامک‌های شارژ رایگان باشید
0

نود فناوری – این روزها مشترکان تلفن همراه همراه اول با پیامک‌های حاوی شارژ رایگان بسیار روبرو می‌شوند. این در حالی است که برخی کسب و کارهای سرویس های ارزش افزوده به منظور جذب مشترک با ارسال پیامک دریافت شارژ رایگان مشترکان را گول می‌زنند.

براساس این گزارش، همراه اول نیز در راستای مشتری مداری با صدور اطلاعیه‌ای به مشترکان خود هشدار داد پیامک هایی که با مضمون ارسال کد برای دریافت شارژ رایگان یا هدیه از طریق شماره های مختلف برای آنها ارسال می شود، تبلیغاتی است.

این پیام ها به طور عمده با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می شود و پاسخ به آنها ممکن است برای مشترک هزینه دربرداشته باشد.
همراه اول تاکید کرد مشترکان باید پیش از پاسخ به اینگونه پیام ها، اطلاع لازم را درباره نوع پیام و میزان هزینه آن داشته باشند.
شرکت مخابرات ایران ارتباطات سیار ایران نخستین و بزرگ ترین اپراتور شبکه تلفن همراه در کشور با حدود ۸۶ میلیون سیم کارت واگذار شده است.
همراه اول یکی از شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ایران است که در سال ۱۳۸۹ پس از عرضه پنج درصد سهام خود در بازار فرابورس ایران، از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد.
این شرکت از سال ۱۳۹۱ در شرکت بورس اوراق بهادار ایران پذیرفته شده ‌است.
دارندگان سیمکارت های همراه اول همه روزه با حجم انبوه پیامک هایی روبرویند که به بهانه های مختلف اعم از شارژ رایگان یا ارسال هدیه فرستاده می شود و برخی از این آنها هزینه های بالایی دربردارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر