در حال خواندن
مراسم دیشب را از دست داده اید؟ ویدیوی ۶ دقیقه ای معرفی کامل گلکسی نوت ۳ سامسونگ را ببینید
0

نیما دادگستر –
دو سال قبل سامسونگ یک رده جدید از محصولات پست پی سی را معرفی کرد که امروزه بسیار مشهور و در نوع خود تا حد زیادی فراگیر شده اند و آنها را فبلت خطاب می کنیم.
دیشب سومین نسل از فبلت های سامسونگ رونمایی شد. گلکسی نوت ۳ می رود تا موفقیت های دو نسل گذشته خود را تکرار کند. اما اگر شما مراسم معرفی آن را از دست داده اید یا می خواهید بدون واسطه با قابلیت های اش آشنا شوید، باید حتما ویدیوی جدید سامسونگ را تماشا کنید.
 
در زیر ویدیوی رسمی معرفی مشخصات ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی نوت ۳ را در دو نسخه برای شما آورده ایم. نسخه اول با کیفیت بالا و حجم ۳۰ مگابایت، و نسخه دوم با کیفیت معمولی و حجم ۱۶ مگابایت. هر دو نیز ۶ دقیقه و ۳۳ ثانیه طول می کشند. نظرات خودتان را بعد از مشاهده ویدیو با ما در میان بگذارید.
 
ویدیوی ۱ – ۱۶.۵ مگابایت

 
 
 
 

با پشتیبانی: آی ویوید
دانلود ویدیو

ویدیوی ۲ – ۳۰ مگابایت

 
 
 
 

با پشتیبانی: آی ویوید
دانلود ویدیو

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر