در حال خواندن
مدیرعامل پیشین رایتل مطالب سایت‌های سیاسی را تکذیب کرد
0

مدیرعامل سابق رایتل تاکید کرد که نباید اجازه دهیم پروژه‌ای که با تلاش متخصصان متعهد و انقلابی کشور و با هدف خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شده، تحت الشعاع مسائل غیر واقعی قرار گیرد.
نود آی سی تی – حمید فرنگ با بیان این مطلب گفت: بحث تغییر در مدیریت رایتل به منظور پیشرفت پروژه و برخی مصالح اپراتور از مدت‌ها قبل مطرح بود و این موضوع بعد از تعطیلات عید نوروز با نظر سهامدار محترم انجام شد. این عضو هیات مدیره رایتل بیان کرد: رایتل یک بنگاه اقتصادی است و تمام تلاش ما بر آن بوده که با توفیق پروژه شاهد ارایه خدمت متفاوت به مردم عزیز کشور باشیم و سهامداران اصلی پروژه که همان بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند از منافع آن بهره مند شوند. به گزارش ایسنا، فرنگ با بیان اینکه این جابه‌جایی ارتباطی با مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها ندارد، گفت: امیدواریم مراحل رشد و توسعه پروژه رایتل با حضور آقای قاسمی، مدیرعامل جدید و حمایت همه جانبه سهامدار از وی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
گفتنی است، این برکناری زمانی صورت گرفت که اعلام شد رایتل برای پشتیبانی مالی تجمع بزرگ انتخاباتی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی مقاومت می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر