در حال خواندن
مدیرعامل مخابرات برای رفع مشکلات مشترکان آستین بالا زد
0

حل نارسایی های سرویس دهی مخابرات وارد دایره اجرا شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت؛ در راستای رسیدگی از نزدیک به مشکلات کارکنان و کیفیت خدمات ارایه شده توسط این شرکت امروز با در ادامه بازدید و بررسی عملکرد مناطق مخابراتی، همراه جمعی از اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران شرکت سفری به منطقه قزوین داشتم.

نود فناوری، به گفته مجید صدری، در این سفر جلسه‌ای با مدیران جهت بررسی وضعیت مخابرات قزوین، بازدید و بررسی از سامانه ۲۰۲۰، امور مشتریان و ملاقات عمومی با کارکنان، بازنشستگان، پیمانکاران انجام و به تبادل نظرات پرداخته شد و همچنین جلسه‌ای با مقامات ارشد استان به منظور هماهنگی جهت ارائه خدمات بهتر صورت گرفت.

به گفته او، تاکید بر ارائه بهینه سرویس‌ها و ارتباطات فراگیر و یکپارچه با توجه به پتانسیل صنعتی و کشاورزی منطقه، رعایت هرچه بیشتر اصل مشتری‌مداری و حفظ کرامت کارکنان در طول سفر مورد تاکید قرار گرفت.

امکانات رفاهی باید در دسترس تمامی خانواده ها باشد

در پستی دیگر نیز مدیرعامل مخابرات نوشت؛ ‌امروز برای بررسی بیشتر وضعیت اماکن رفاهی کارکنان بازدیدی از دو مجموعه گرم‌دره و مرکز رفاهی شادمان در غرب تهران داشتم.
هدف ما در شرکت مخابرات ایران بهره‌مندی همه کارکنان از امکانات عمومی فرهنگی و ورزشی است و توجه به حفظ و نگهداری این مراکز و استفاده بهینه در قدم اول و بازسازی، نگهداری و مدیریت هزینه‌ها در این حوزه اولویت کار است.
به گفته صدری، شرکت مخابرات مثل این مجموعه‌ها، مراکز زیادی با پتانسیل بالا برای بهره‌برداری و استفاده بهینه دارد و تلاش ما این است که با مدیریت درست، همه همکاران و خانواده‌های آن‌ها بتوانند از این امکانات بهترین استفاده را داشته باشند و ما هم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم در کوتاه‌مدت و بلندمدت فضایی مناسب، پرنشاط و اثربخش چه از لحاظ فردی و چه در بعد کلان سازمانی برای همه فراهم کنیم.

این در حالی است که چند وقت پیش وزیر ارتباطات نیز در پستی هایی در توییتر از مدیران مخابرات خواست توجه بیشتری به کیفیت ارایه سرویس و وضعیت معیشتی کارکنان خود داشته باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر